info@parfumanija.si

POGOSTA VPRAŠANJA

POGOSTA VPRAŠANJA

NAROČANJE

Ali se je potrebno pred oddajo naročila registrirati in odpreti uporabniški račun?

Ob naročilu izdelka v spletni trgovini parfumanija.si se ni potrebno registrirati. Za nakup so dovolj podatki o naslovu plačnika oz. naslov za dostavo, e-naslov in telefonska številka.
Po uspešno oddanem naročilu boste na vaš e-naslov prejeli potrdilo o prejetju naročila.

PLAČILO

Kakšne so možnosti plačila?

Plačilo po povzetju:

– plačilo z gotovino ob dostavi paketa dostavni službi (GLS, Pošta Slovenije)
– plačilo s plačilnimi karticami ob dostavi paketa dostavni službi (GLS, Pošta Slovenije)

Pri paketih z odkupnino Pošta Slovenije dodatno zaračuna znesek provizije v višini 1,05€ do zneska odkupnine 98€ oz. 1,07% od zneska odkupnine nad 98€.
Provizijo, ki jo plača prejemnik pošiljke zaračunava Pošta Slovenije in ne spletna trgovina parfumanija.si. Dostavna služba GLS tovrstne provizije ne zaračunava.

Plačilo po predračunu

– plačilo z bančnim nakazilom po izdanem predračunu

Kupcu preko e-pošte izdamo račun/predračun za naročeno blago oz. naročilo takoj po izvedbi nakupa, ki ga poravna z nakazilom na TRR podjetja. Blago bo dostavljeno v roku 5 do 7 delovnih dni po prejetju plačila.

DOSTAVA IN DOSTAVNI ROK

Kdo opravlja dostavo?

Dostavo blaga opravljata dostavna služba GLS in Pošta Slovenije. Spletna trgovina si pridržuje pravico izbrati dostavno službo, v kolikor je ta učinkovitejša.

Kakšni so stroški dostave?

Stroški dostave za naročila v vrednosti do 50€ so fiksni in znašajo 3,90€, za naročila nad 50€ pa je pošiljanje brezplačno.

Pri paketih z odkupnino Pošta Slovenije dodatno zaračuna znesek provizije v višini 1,05€ do zneska odkupnine 98€ oz. 1,07% od zneska odkupnine nad 98€. Provizijo, ki jo plača prejemnik pošiljke zaračunava Pošta Slovenije in ne spletna trgovina parfumanija.si. Dostavna služba GLS tovrstne provizije ne zaračunava.

V kolikšnem času lahko pričakujem dostavo?

Dostavni rok je 5 do 7 delovnih dni.

Vsi izdelki, ki jih lahko naročite v spletni trgovini parfumanija.si so v večini primerov na zalogi in so zelo hitro odposlani. Če se zgodi, da izdelka ni na zalogi vas bomo o tem obvestili po e-pošti na e-naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila.

REKLAMACIJE IN VRAČILO BLAGA

Lahko reklamiram ali vrnem naročeno blago?

Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Potrošnik ima v skladu s Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) pravico, da v 14 dneh od prejetja blaga podjetju sporoči oz. poda izjavo, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu kupec posreduje podjetju z nedvoumno izjavo, ki jo pošlje na info@parfumanija.si, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Kupec ima za tem 14 dni, da blago vrne v originalni embalaži, nepoškodovano, nerabljeno v nespremenjeni količini in obliki ter ga pošlje podjetju na naslov za vračila in menjave:

Lubis d.o.o., Jadranska cesta 25, 2000 Maribor.

Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Vračilu kupec obvezno priloži kopijo računa. Kupnino za izdelek mu bomo nakazali na bančni račun (TRR), ki nam ga mora posredovati ob vračilu blaga. Nakazilo bomo izvršili nemudoma ko bo to mogoče, vendar ne kasneje kot v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Podjetje Lubis d.o.o. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

• Če blago ni bilo vrnjeno v orginalni embalaži;
• Če je potrošnik odprl varnostni pečat oziroma je fizično posegel v izdelek;
• Če so videni znaki uporabe kot odlomljen ali poškodovan oz. odprt zaščitni pokrov, poškodovana embalaža izdelka oz. odprtje;
• Če je zaradi nepravilnega pakiranja in odpreme prišlo do mehanskih poškodb na artiklih ali povzročene kakršnekoli okvare;
• Če ima blago mehanske poškodbe;
• Če kupec ne predloži kopijo računa;
• Če je blago poslano na naš naslov z odkupnino;
• Če k artiklom ni priložena vsa oprema, ki je bila stranki posredovana ob nakupu ter garancijski list;

Slike oz. fotografije artiklov, ki so objavljene v spletni trgovini parfumanija.si, so zaradi specifike spletne trgovine digitalno obdelane, zato ne izključujemo odstopanja v barvnem odtenku prejetega artikla. Do razlik v barvnem odtenku artikla lahko pride tudi zaradi uporabe različnih nastavitev zaslonov in uporabe različnih naprav za dostop do spletne trgovine. Vsaka naprava (računalnik, mobilni telefon, dlančnik…) prikazuje barve in barvne odtenke z določenim odstopanjem od dejanskega stanja.

PONUDBA

Zanimam se za parfum, vendar ga ni na spletni strani?

Kontaktirajte nas in z veseljem bomo preverili, ali vam lahko parfum, ki ga sicer nimamo v ponudbi oziroma na spletni strani tudi dobavimo.

Ali so parfumi in ostali izdelki v spletni trgovini originalni?

Vse znamke parfumov in kozmetike so originalni.